خودارضایی رو میشه از گناهانی دونست که خداوند متعال تو قرآن کریم ما رو از اون نهی کرده و قطعاً خداوند بهتر از ما صلاحمونو میدونه.

خودارضایی به همراه خودش عوارض جسمی و روحی داره که فعلاً نمیخوام به کلیات اونا برسم. فقط میخوام یکی از مهمترین ضرراشو براتون بگم که شاید بهش دچار شده باشید و خودتون خبر نداشته باشید.

اون ضرر مهمی که میخوام ازش صحبت کنم ، وسواس فکری و عملی هستش.

 

این گناه کبیره ، وسواس فکری رو به هر دلیل علمی که داره برای انسان پیش میاره که این وسواس فکری خودش پر از مضرات و بدی هاست.

 

وسواس فکری یعنی چی؟

یعنی فکر کردن زیاد در مورد مسائل و در نهایت ایجاد شک و شبهه. این وسواس فکری داخل اعتقادات هم میشه و از ریشه اعتقادات رو هدف میگیره.

شک به خدا ، پیامبران ، امامان و در کل دین میتونه از وسواس فکری نشات بگیره.

پس نتیجه میگیریم که شیطان با تحریک به انجام خودارضایی ، ما رو به هدفی که میخواد میکشونه که یکی از این هذف هاش همین وسواس فکری عملیه.

 

من خودم دچار این وسواس شدم و حقیقتشو بخواید خیلیم اذیتم کرده و میکنه. منتها تونستم ازش تا حدودی خلاص بشم خدا رو شکر ولی باز دارمش و دارم تلاش میکنم.

 

دوستان این چیزی که من گفتم بر اساس تجربست. لطفاً هر چه زودتر از گناهانتون مخصوصاً گناه خودارضایی دست بکشید تا به سرنوشت ابی لهب ها دچار نشید(که به دین شک داشتن).

 

لطفاً اگه شمام تجربه ای دارید باهامون به اشتراک بزارید.